چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
کد خبر: 1178222
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
چلچراغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین اختتامیه دومین سوگواره منطقه‌ای چلچراغ شهریورماه در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در جلسه هماهنگی برگزاری دومین سوگواره منطقه‌ای «چلچراغ» با قدردانی از همکاری‌ انجمن‌های فرهنگی، هنری استان در اطلاع‌رسانی و داوری به موقع آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره بیان داشت: حضور انجمن‌ها نقطه قوت سوگواره «چلچراغ» است که امیدواریم این حضور در سایر برنامه‌ها نیز گسترش یابد.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه آثار رسیده به این دوره از سوگواره براساس اعلام نظر داوران از لحاظ کیفی نسبت به دوره قبل از کیفیت مطلوب‌تری نیز برخوردار هستند، آیین اختتامیه نیز باید به نحو مطلوب‌تر برگزار شود.

وی افزود: رویداد اختتامیه از ساعت ۹ و ۳۰ روز یک‌شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در تالار شهید آوینی برگزار خواهد شد که در این مراسم از نفرات برتر هر بخش با اهدا جوایز نقدی، دیپلم افتخار تقدیر خواهد شد و بخش‌های ویژه و جنبی نیز در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، سوگواره منطقه‌ای «چلچراغ» با حضور استان‌های لرستان، ایلام، همدان، خوزستان و کرمانشاه، کردستان و با هدف خلق و تولید آثار فرهنگی هنری با موضوع نهضت حسینی در بخش‌های آواها و نواهای عاشورایی شامل: سرود، موسیقی، مداحی و نوحه‌خوانی؛ تایپوگرافی، گرافیک دیجیتال، خوشنویسی، فیلم‌نامه و نمایشنامه‌نویسی و عکس تا ۲۵ مرداد مهلت ارسال آثار را داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha